090422

Halå alla härliga människor där ute. Jag känner mig så otroligt glad just nu. Älskar, verkligen älskar att känna mig glad och lycklig. Är man så glad samt lycklig som jag är nu, kan man sitta och plugga och genomföra otroligt många moment utan att klaga. För min del händer det att jag sitter och pluggar samtidigt som jag har ett leende på läpparna. Hahah sitter och gör det just nu. Min kusin ville att jag skulle komma till hennes studentskiva. Men jag har verkligen inte lust att gå ut och festa en ´´lillördag´´ och vara hemma vid 3 snåret, för att sedan gå upp kl 7. Ne, det är för mycket.Jag behöver mina sömntimmar för att kunna prestera på topp dagen efter.

Förresten, det är en sak som jag vill att ni ska göra. Jag vill att ni alla där ute ska äta frukost. Ni som redan göra detta har fattat ett smart beslut.Frukost är den viktigaste måltiden och koncentrationen ökar med 70%. Hela 70%!!!!  Jag har ätit frukost i största delen av mitt liv. Beger jag mig till skolan utan att ha ätit frukost, kommer det att resulterar i att jag inte kan koncentrera mig på det läraren säger. Då lektionerna är till för mig och för att jag skall få så mycket som möjligt gratis, skulle det vara otroligt dumt av mig av skippa dagens viktigaste mål. Det är många som kommer med ursäkten att de ej har tid med att äta frukost. Jag kan här och nu slå håll på deras argument genom att säga att alla har tid för att äta frukost, om de vill. Hinner man inte fixa sig, packa ner de viktigaste sakerna och äta frukost på en timma, får man väl gå upp lite tidigare. Ni kan om man vill!

Ta hand om er/ Alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0