Alicia is back!

Hej bloggen!
Idag har varit en underbar dag med sol och värme. Började kvart över åtta men slutade rätt tidigt, så jag bestämde mig för att bege mig mot biblioteket. Där grävde jag in mig själv i böckerna.Då jag har påsklov vecka 16  vill jag få klart det mesta av mitt skolarbete denna vecka. Så att jag sedan kan utnyttja av min lediga vecka till max.
Oooh, jag ska hitta på så mycket under lovet. Sådant som jag nämligen inte har tid med när jag går i skolan.
Det rör sig om att klippa sig, fixa naglarna, sola, shoppa, vara ute och röja med mina underbara vänner, fira påsk. Ja, helt enkelt leva livet. Hur har ni/ska ni spendera eran påsklov?Jag måste dra nu, AjAj kapten kallar (moren min).
Ha en underbar fortsatt kväll/ Alicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0