Måndag

Hejsan! Det var längesen jag var här inne och skrev, nämnligen en vecka sedan. Borde verkligen ta mig i kragen och börja underhålla er med fler och roligare blogginlägg. Just nu känner jag mig jäckligt smart och duktig, men samtidigt otrolig trött. Jag har suttit och pluggat och planerat mina närmaste dagar. Inget märkvärdigt hände under förra veckan. Det var det vanliga, skolan, vänner, familj och partyyy :). Festen jag var på i lördags var grym. Träffade på många bekanta och även en flock av sköna människor. Det är alltid kul att vara omgiven av glada och trevliga personer. Var hemma vid 4 snåret, ganska full och däckade direkt i sängen, för att sedan gå upp vid 9 tiden och släpa mig själv till jobbet. Var så trött den dagen att jag inte kunde tänka, men skärpte till mig och gjorde ett utmärkt jobb.
Nu är jag så förbannat hängig och seg, att jag måste gå och lägga mig.
GoDnaTT/Alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0