01-aug-2009

Jag har länge funderat på mitt  liv och allt som jag har gått igenom. Mina funderingar slutar med med att jag försöker jämnföra mitt liv med andras. Detta leder ingenstans och det är jag väl medveten om. Jag vet också att allt jag så ser är bara en ytlig fasad. Det krävs mycket  mer än ett ´´  hej´´ och ett ´´hejdå´´  för att komma under skalet. Jag vill gärna skriva ner mitt liv i ord. Dels för er läsare, men dels som ett minne som jag kan efter några år gå tillbaka och läsa.  Det kommer jag också göra, men inte nu. Utan en dag då jag finner energin att gräva i mitt minne för att försöka måla upp en bild som beskriver mitt liv, det senaste årton åren.Jag skulle bli otroligt glad om ni kunde kort sammanfatta era liv eller bara berätta om något som tynger er.Jag kommer att svara på många kommentar som möjligt, samt försöka komma med goda råd.

Godnatt, alla söta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0