Fredag :)

Hejsan allihopa! Hoppas att allt är bra med er? Här rullar det på och allt känns toppen. Jag har hunnit börja skolan och jag kan säga här och nu, att det kommer att bli ett tufft år. Men det är som sagt bara att bita ihop och fortsätta. 

Jag antar också att majoriteten redan har kommit igång med skolan. Hoppas att ni ser fram emot ett lärorikt skolår. Det gör i alla fall jag, då jag älskar att lära mig nya saker och ting. Jag har ännu ett uppsatt mål och det är nämligen att jag ska bli uthållig. Just nu så har jag inte världens bästa kondition och detta pga att jag inte har utövat någon form av fysisk aktivitet. 

Ikväll tänkte jag inte göra så mycket mer än att titta på en bra film och äta god mat. Jag önskar er en trevlig fredag och så hörs vi imorgon. 

/ Alicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0