Idag mår jag bra :)

Hur mår ni idag? Här är det toppen! OOh, det var så länge sen jag var så glad. Ingenting utöver det vanliga har hänt. Så man kan lätt fråga sig: Vad är nyckeln till glädje?

Svaret på frågan ovan har jag tyvärr inte kommit på än. Men så småningom hoppas jag att hitta svaret. Idag insåg jag en sak.Jo, nämligen att jag suger på geografi. I alla fall i dagsläget.  Men det är kanske inte ovanligt då jag har outbildade föräldrar, samt inte bott så länge i vårt avlånga land.  

Men jag var och köpte en världsatlas idag. Så inom en snar framtid kommer jag att kunna hela världskartan utantill.

Nati Nati/ Alicia


 


Kommentarer
Postat av: Andree

Det låter bra, lycka till med pluggandet och ge inte upp =)

2009-08-28 @ 15:03:41
Postat av: Alicia svarar

Andree: Tack för dina fina ord. Jag har mål i livet och för att nå dessa krävs det att jag aldrig ger upp.

2009-08-30 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0