Jag behöver spänning i mitt liv

Jag är den sortens människa som vill att det hela tiden skall hända saker. Jag avskyr och då menar jag verkligen avskyr när jag ännu en dag vaknar och tänker:
Jaha, inget nytt har hänt här inte. I skrivandes stund så är jag bokstavligen mer än trött på mitt konstant sega liv.Ingenting som skulle få mitt hjärta att hoppa hejvillt, har hänt de senaste månaderna. 

För ett halvt år sedan kunde jag le för minsta lilla grej.Nu gör jag knappast det när det egentligen bör ske. Just nu önskar jag mig långt bort härifrån. Jag känner varken glädje eller passion för det jag gör längre. Jag hoppas att jag finner lusten som gör mig obeskrivligt livfull, ganska snart. Detta eftersom att jag inte mår bra. 

Ha det bästa/ Alicia ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0