Djupa tankar

Ibland, ibland kommer den dära känslan krypande så odiskret och så plötsligt. Den tränger sig in och lägger sig fint, långt in i bakhuvudet. Det är just den där känslan som jag inte kan sätta fingret på. Det är den känslan som får min själ att känna sig vilsen. Då, just i det ögonblicket önskar jag från djupet i mitt hjärta att återfinna mig själv. Min ständiga eftersökning om en uppfunnen Alcia, pågår då konstant.
Varje individ som mötter min blick ser förbi insidan. Deras pupill förblir stilla och en fin fasad, som majoriteten klassar som skönhet målas upp. Mina tankar springer och lever sitt eget liv. Men under allting, undrar jag om någon kan se förbi mitt yttre. Om det är någon som verkligen bryr sig om att lärdom av det som finns under ytan, som ingen lyckas förbli utan.

´´ Ta reda på vem du är och var dig själv i alla väder´´ (Värt att efterföljas)

Ta hand om er/ Alicia ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0