Positiva tankar

Ahh, jag har prov imorn och jag är inte säker på att ja kommer att nå MVG-nivå. Men nu handlar det om att tänka positivt, tro på sig själv och se saker och ting ur olika perspektiv (positiva). Sedan finns det något som tynger mig och som hela tiden dyker upp i mitt huvud när jag försöker studera. Det är människor, bekanta och främlingar som försöker på något sätt att sätta stopp för mina positiva tankar. Jag försöker att tränga bort de, men de fortsätter att ploppa upp. 

Idag är jag stolt över mig själv för att:
Jag utförde ett mvg-prov i religion. Hade till en början inte tänkt göra den, då jag inte haft tid att plugga. Men jag var så uttråkad, att jag i slutända bestämde mig för att göra den.

För att jag orkade släppa iväg mig till min latinlektion.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0