När skall jag träffa honom?

Var är han? Var gömmer han sig? Varför kommer han inte fram? Jag sitter och funderar och funderar på varför jag inte har träffat pojken som får mitt hjärta att hoppa till, men kommer inte fram till något svar. Det var två år sedan jag beslöt mig från att vara ifrån pojken som gjorde mig varm inormbords. Sedan dess har jag inte stött på någon som får mig att att må som min dåvarande pojke en gång i tiden gjorde. För mig är lycka, hälsa samt kärlek från nära och kära otroligt betydelsefulla ting. Som lyckligast var jag nog när jag hade min pojke i min famn.

Nu står jag här ensam i ett mörkt rum och önskar från djupet i mitt hjärta att jag en vacker dag får uppleva äkta kärlek. Detta är min högsta önska och jag hoppas innerligt att att den slår in. Enligt mig är äkta kärlek som gör en knäsvag, det vackraste och finaste en människa kan få uppleva. Jag avslutar min mening med att säga:
Hoppas att alla där ute en dag finner ren lycka, oavsett hur ni definierar ordet ´´ lycka´´.

Godnatt allihopa ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0