Det var längesen!

För att vara exat var det 1 vecka och 4 dagar sist. Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag helt enkelt inte har orkat. Men nu är jag på G :).  Ja, vad har hänt under denna veckan? Andra året i gymnasiet kom till enda den 12 juni 2009
Två: an gick med raketfart och jag hoppas att det inte blir på samma viss med det sista året. Jag älskar verkligen tiden i gymnasiet och det sista jag vill är att allt ska vara över. Men samtidigt som önskar detta, längtar som bara den till dagen då jag står på flaket och skriker:
´´ Vi har tagit studenten, fan vad vi är bra!´´

Fan, vad jag ska kämpa det sista året! Välförtjända MVG:n ska jag gå ut med! Min handlingar vad gäller studierna det senaste två åren, har resulterat i många MVG:n och några enstaka VG:n (3). 
 
Ett måste-göra-lista för denna sommar ser ni nedan:
- Ta körkortet (Det skulle egentligen ske senast majmånaden. Men det gick ej, då allt annat tog för mycket tid).
- Åka utomlands :) (Solsemester).
- Göra om mitt rum.
- Ta hand om mig själv och vila mycket.
- Jobba.
- Det handlar om minnen, minnen och återigen minnen.
 -Njuta av sommaren, samt drunkna i kärlek från nära och kära.

Mer än så kommer inte jag på just nu.  Fy , vad jag känner mer ofräsch. Måste nog ta en lång dusch, där peeling och dofter som är en fröjd för näsan ingår. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0