Det blev inget plugg :(

Hade ju tänkt o plugga, men det blev aldrig av då min kusin och min bästa kompis kom in strömande. Jag hatar när jag har planerat att göra något, men inte får det gjort pga för sköna människor i min omgivning. Men ingen skada skedd, ska istället upp tidigt imorn och plugga. Ibland önskar verkligen att vi, individer inte skulle ha behövt sömn eller i alla fall inte lika mycket. Cirka 8-10 timmar av vår dag går åt att sova och det tycker jag är alldeles för mycket. Tänk er hur mycket man skulle hinna med om vi inte hade varje kväll behövt gå till sängs. Vi skulle kunna spendera mer tid mer våra nära och kära, kunna ta hand om oss själva till max och mycket, mycket mer. Men skulle man tänka på teorin jag nyss framlagt för er ur en annan aspekt .Så tror jag att det skulle kunna leda till mer ondska, stress och framför allt högre krav från omgivningen. Vi skulle sitta i våra sköna sängar (i alla fall jag) och tänka ut planer på hur vi skall gå till väga för att uppnå det vi vill. Då vi skulle ha tillgång till mer tid, skulle vi kanske känna oss stressade över att prestera bättre. Vilket så småningom skulle knäcka oss.

Hahhaha nej, nu måste jag sluta. Ibland tänker jag för mycket. Men det är faktiskt då som massor av briljanta ideér dyker upp. Det är ideér som jag faktiskt har en använding av :) 
Nu ska jag forska lite och mata min hjärna med lite mer kunskap.

Godnatt, sov sött alla där ute/ Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0