God kväll!

Allt bra? Här funkar allt fint. Jag vaknade på ganska dåligt humor och det värsta jag vet är att vakna på dåligt humor, ledsen eller arg. Det tar verkligen kål på mig. Men det hela löste sig senare, då jag träffade mina underbara vänner. De kan alltid få mig att skratta så att ögonen sprutar, oavsett vad som hänt under dagen. De betyder oerhört mycket för mig och de vet dem.

Tänkte tipsa er om en liten grej, trots att de flesta av er där ute redan vet om det. Det är nämligen så att Nelly.se har fri frakt. Jag tänkte i alla fall ta och klicka hem vissa plagg som jag kan visa er senare.

Ja, det blev ingen utegång i kväll heller.Men det är inte ovanligt, då jag inte har någon tendens att gå ut varje helg.  Det handlar inte om att jag inte vill ,utan mer om att jag inte får. Jag har en etnisk bakgrund och måste därför leva upp till vissa idotiska regler. Jag som tjej kan inte, trots att jag är myndig komma hem när jag vill. Jag skulle aldrig tänkta mig att min far skulle acceptera att jag kom hem från en fest kl 6 på morgonen. Det går inte hem hos min far. Jag skulle mer än gärna vilja flytta hemifrån, men kan inte det då jag inte är gift. Och jag är vill verkligen inte gifta mig, i alla inte vid en sån ung ålder. Det hela handlar egentligen om urlöjliga traditioner som pågått i flera decennier. Det är därför jag verkligen statsar på skolan så att jag sedan kan flyttat hemifrån, med ursäkten att man inte kan överleva i vårt svenska samhälle som en outbildad individ. Hahah, jag är så jäkla smart. Ta hand om er, supa inte er fulla och njut av livet.

Vi ses när vi ses, från er underbara Alicia <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0