Jag älskar mitt liv.

Idag har varit en underbar dag. En flicka som jag lärde känna för ca en månad sen, avslöjade en av hennes mörkaste hemligheter till mig. Jag är glad att hon valde att berätta det till just mig, eftersom jag är en person som håller vad jag lovar. Har någon berättat något i förtroende till mig, så kommer jag aldrig att föra det vidare. Inte ens om vi sedan inte har någon kontakt. Detta är vad jag kallar för äkta vän.

Jag hade beställt såna dära airmax kuddar från twins för ungefär 1 månad sen. Då de inte skickade något brev efter 3 veckor ringde jag upp de och frågade var mitt paket hade tagit vägen. De gav mig koli-numret och jag gick ner till posten för att hämta ut paketet, Självklart måste något gå snett och paketet sitter nu fast på fel ställe. Aja, jag får väl ringa upp de igen imorn (de har bara öppet mellan 9.00-17.00.)

Nu, måste jag slita mig från datorn för att sätta igång och plugga. Jag ska nämligen hålla en föreläsning om droger, imorn.Wish me luck :P

See yaa later/ Alicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0