Jag ska lyckas!

Shululu! Allt bra? Här är det mycket bra. Har tyvärr inte bloggat på en vecka och detta pga att jag suttit och tänkt på mitt liv, skolan, mina vänner, min familj och mycket mer. Men nu är det avklarat och jag är tillbaka. Jag älskar att skriva och känner just nu att jag måste bara skriva av mig. Har under denna vecka träffat en underbar kille, varit mycket upptagen med skolan, spenderad en hel del tid i gymet och umgåtts med vänner och famlij.
Jag har också lagt upp några mål, som jag ska sträva efter och nå. Här nedan ser ni vilka mål det rör sig om.

---- Jag ska gå ut med minst 18 i genomsnittsbetyg och då menar jag minst.
---- Jag ska ta körkortet senast majmånaden.
---- Skita i vänner och andra som bara utnyttjar mig, för att de själva ska lyckas.
---- Bli barnfader åt en liten pojke.
---- Fortsätta att hålla mig i form.
---- Aldrig låta någon trycka ner mig, aldrig.
Ja, mer kommer jag inte på just nu.
 
Under vecka vecka fick jag också lära känna tre nya människor. Tre personer som verkar vara helt underbara. Speciellt en utav dem. Ooo, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Om jag ska satsa på killen elr inte. Men det är egentligen för tidigt och veta, då jag bara har träffat honom två gånger. Och så är jag inte heller helt säker på om han vill ta ett steg längre och lära känna mig, men av det jag har att döma så verkar han gilla mig :)
Vi får väl hoppas på att jag har tolkat hans signaler rätt. Tänkte nu ta och avrunda här och önska er en trevlig fortsatt kväll.
Vi hörs/ Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0