Bara jag...

Ooh, jag älskar att drömma. Jag älskar känslan av att vakna lycklig, lika lycklig som jag var i drömmen. I natt hade jag en sådan underbar dröm att jag aldrig ville vakna. Drömmen handlade om mig och mitt ex, som var och kommer alltid att vara mitt livs kärlek. Han kommer alltid att finnas där, djupt gömd i mitt hjärta. I drömmen var vi två förälskade ungdomar, vars hjärta och själ var större än havet själv. Vi älskade varandra djupt och mer än allt annat. Allt jag någonsin har önskat och önskar är att finna mannen i mitt liv och leva lycklig ända tills döden skiljer oss åt.  Det var exakt vad jag var i min dröm, lycklig. Jag har svårt att sätta ord för mina känslor och tankar, eftersom jag inte vet hur jag ska uttrycka mig för att bli förstådd.

Den där känslan, att veta att någon älskar mig och inte kan tänka sig ett liv utan mig, lika mycket som jag älskar honom och inte kan tänka mig ett liv utan honom, är det jag söker i denna värld som består av mirakler och mysterier.Äkta kärlek som varar livet ut är det jag tror på.

Jag som en artonårig liten flicka, har varit förälskad en gång. Jag var fjorton, då jag kom att lära känna själen som förändrade och räddade mig på alla sätt en människa kan bli räddad. Jag älskade honom otroligt mycket och värdesatta våra stunder tillsammans högt. Vi kunde tala med varandra i telefon i flera timmar utan att tröttna. Vi kunde helt enkelt tala om hur vår dag varit, vad vi hade ätit för lunch/middag och vad vi gjort under tiden vi inte hade varit tillsammans. Det som gjorde oss lyckliga, var att höra varandras röster. 

Ska jag vara helt äligt så kan det hända att jag ibland fäller en eller flera tår när jag tänker på honom. Det jag och han hade var helt underbart. Trots att det var jag som bestämde att vi skulle gå skilda vägar, så undrar jag än idag hur mitt liv skulle ha sett ut om jag fortfarande hade varit tillsammans med honom. Detta kommer i all evighet att förbli en olöst gåta.

Godnatt alla min änglar därute/ Alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0