Sorry, för dålig uppdatering.

Hejsan! allt bra med er? Här funkar allt fint fint. Tänkte blogga i morse, men hade tyvärr inte tid då jag försov mig. Inte bra där, jag får se till att vakna i tid hehe. Jag klev innanför dörren för några minuter sen.
 Idag var jag i skolan ända till klockan 3, då min sista lektion kom till ända. Sedan åkte jag ner på stan, där jag mötte upp min lilla syster och en kompis till henne. Vi gick runt och jag fick med mig ett och annat hem. Kan visa er senare :)
Efter shopping runda, åkte jag hem till en kompis. Vi lagade  tacos, bjöd över några vänner till och bänkade oss senare framför tv. Först visste vi inte vad vi skulle kolla på, men bestämde oss sedan för att kolla på P.S I love you. Filmen var helt underbar, men samtidgt otroligt sorlig. Jag grät igenom nästan hela filmen .Den får i alla fall toppbetyg ifrån mig.
Idag är det fredag, vilket egentligen betyder utekväll. Men så blir det inte idag, då  jag måste upp tidigt imorn och jobba :(
Aja, jag känner att magen längtar efetr mat. Så jag tänkte gå upp och fixa en nyttig och fräsch sallad med burlug :)
Ha det bäst/ Aliciiaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0