Lördag & Söndag

Halå!!!
Igår var en underdag. Det började med att jag steg upp tidigt, tog en dusch och hjälpte sedan mammi att städa. Efter det satte jag igång och plugga, då jag har ett samhällsprov nu på tisdag.Kommer säkert att gå hur bra som helst. Min älskade lilla syster platade mitt hår, då jag senare mot kvällen skulle bege mig iväg med mina två kusiner och fastrar ( de är i 20- årsåldern) te Heron. Väl framme bestämde vi oss efter många ´´hm´´ att kolla på I´m just not that into you. Filmen var ganska bra, inte super bra men helt okey. Den får en 3 av 5, utav mig. När filmen väl kom till ända, gick vi och beställde mat. Beställde en kebab, men rörde den knappt då jag hade ätit alldeles för mycket chips och popcorn :) Vi satt där och bara pratade om allt möjligt. Det var länge sen vi umgicks, så vi hade mycket att ta igen. Kvällens höjdpunkt var i alla fall, då mitt ex som jag inte sett på mer än ett halvår plötslig dök upp några meter bakom mig och började vissla. Jag vände mig om för att se efter vem det var och möttes av ett varmt leende.Då han var min stora kärlek som jag var tillsammans med under nästan hela grundskolan, blev jag mer än glad att se honom. Trots att det var jag som gjorde slut, så finns det en liten del i mig som fortfarande älskar honom. Han kommer alltid att förbli en del utav mitt liv.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara suttit hemma, kollat på tv, pluggat och proppat i mig massor. Jag ska i alla lova er en sak innan jag dra, nämnligen att bli bättre på att uppdatera bloggen.
 
See yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0