Varför jag bloggar....

Tänkte ta och berätta lite om mig själv. Jag är en 18 årig flicka som bor i stockholms trakten. Jag älskar att lyckas i skolan, dvs få topp betyg, umgås med min underbara vänner och festa loss. Ja, helt enkelt leva livet. Jag kommer inte att utge mitt riktiga namn och inte där heller bilder där jag visar ansiktet. Detta pga privata skäl. 
Jag är medveten om att majoriteten kommer att vilja veta om personen som ligger bakom denna blogg. Men jag gör det här för min egen skull och har däför valt att vara anonym. Än så länge i alla fall.

Ja, vad kommer jag att skriva om i min blogg...
I min blogg kommer ni att kunna läsa om allt från min egna tankar och åsikter till mode, fester, skolan m.m
Jag hoppas att ni läsare kommer att få nytta av det jag skriver. MIn blogg kommer kanske till och med kunna hjälpa er när ni har fallit och slagit botten. Lära er att livet inte är en dans på rosor och att man måste vara stark även om allt annat faller ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0