Nog med plugg för idag!

Nu har jag pluggat ganska mycket, samt kommit ganska långt med min uppsats:). Jag fundera på att gå upp och äta något magert. Vad det blir har jag inte kommit på än, men det löser sig. Sedan ska jag klicka hem lite varor från nelly. Det tycker jag att förtjännar med tanken på hur hårt jag har jobbat den senaste tiden. Det handlar om att unna sig något man tycker om, då man har presterat bra. Det kan vara vad som helst. Kanske chocklad eller den dära väskan du bara drömt om, skorna du så gärna vill ha eller ansiktsbehandlingen du bara längtar efter. Ja, ni förstår nog vad jag vill komma fram till. Brukar ni unna er saker och ting ni gillar, då ni känt att: Nu har jag jobbat hårt o förtjännar att köpa min ´´drömväska ´´ ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0