Söndag

Hej, alla stolstrålar där ute! Hoppas ni mår bra. Här är allt fint. Jag mår toppen och allt känns bara underbart. Idag tänkte jag inte göra så mycket, utan ska sitta och plugga nästa hela dagen eftersom jag har 3 prov denna veckan.Då det är bara cirka en månad kvar av skoltiden måste jag satsta hårt och sätta MVG på alla monument som är kvar. När detta är över så kan jag  koppla av nere i medelhavet och vara stolt över mina betyg. Hoppas ni också gör det, för sanna mina ord det lönar sig i slutändan. Tänk er att ta studenten med toppbetyg och veta att man kan bli precis vad som faller en i smaken. Att inte behöva oroa sig över att komma in på de attraktiva utbildningarna.Detta låter härligt eller hur?
Aja, nog pratat om skolan. Jag och min körtkortslärare har lagt upp en plan och vi är rätt säkra på att jag kommer att ha körkortet i handen senast Juni:) Längtar som bara den.
Nu måste gräva mig i mina böcker och mata min hjärna med kunskap som ibland får en att häpna.
Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0