Perfekt

Inte nog med att jag vaknade på suverän humör ídag, utan jag känner mig väldig vacker också. Ni vet, de dagar då man bara tycker att man strålar och inte kan få nog av sig själv. Hahhaha, de dagar är väldigt få hos mig. Men jag minns en sak som en av mina fritidslärare lärde mig då vi hade "Tjejkvällar". Hon berättade att varje gång, innan hon gick ut hemifrån, betraktade sig själv i spegeln och sade till sin spegelbild ett antal gånger:
Gud, vad du är vacker! Tänk, att du är så fin! (Lé samtidigt som du gör detta)

Hon bad oss att testa och det gjorde jag ett tag. Det är en bra metod för att höja sin självkänsla och må bra inombords. Testa själva och upptäck effekterna med denna metod.




Kommentarer
Postat av: emma

vad händer för dig idag missy?

2009-10-30 @ 13:16:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: SOFIE

mmh.. Döden tänkte jag mycket på för några månader sedan kannske när jag var 13. Det brukar man göra i denhär åldern. Men nu förtiden tänker jag inte alls mycket på den. =)

2009-10-31 @ 17:34:02
URL: http://ssofieellinorolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0