Studentklänningen

Här sitter jag och googlar: studentklänningar.Lite komiskt med tanken på att det är hela 8 månader kvar, tills jag tar studenten. Studenten som ska leda oss till en annan nivå i livet. En nivå där ansvaret är större, där pressen och förväntningarna är högre.

Det kommer vara härligt att ta studenten och särskilt med tanken på att jag kommer att gå ut med riktigt fina betyg.Jag kommer nog sakna gymnasietiden och mina vänner. Men jag är också väl medveten om att tiden på gymnasiet har fått mig att växa och utvecklas till en bättre person. Detta är något jag värdesätter högt och därav anledningen till att ska jag ta vara på mitt sista år som gymnasieelev.Jag hoppas att alla där ute får ett lyckat år och att ni gör er bästa i alla situationer. 

Godnatt alla änglar där ute!!
// Alicia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0