Har lyckan några gränser?

Le, le och återigen le. Jag älskar att le och försöka att se allting ur en positiv perspektiv, även om det ibland kan vara svårt. Det finns inget härligare än att vara lycklig. Den känslan får varje hårstrå på min kropp att leva sitt eget liv. Just nu känner jag mig lugn och harmonisk. Livet är en underbar gåva och därför ska man se till att leva fullt ut.

Jag har många gånger undrat: Om lyckan har några gränser? I så fall, var dras gränsen?
Är detta något som ni också har funderat på?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fint inlägg! Jag har också funderat på det. <3

2009-09-19 @ 21:15:52
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Alicia svarar

Tack Sarah! Jag funderar på det dagligen:)

2009-09-20 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0