Söndag

En grym Samsung tv blev det idag.Ipoden jag ville ha fanns tyvärr inte kvar. Silver, vilket är färgen jag vill ha är slut i butikerna jag var inne hos idag.De kommer som tur att få in en nyare version av Ipod Nano, vilket är underbart. Har suktat efter den nu ganska länge.

Inte som mycket mer än så har hänt idag, vilket inte är ovanligt med tanke på att det är SÖNDAG.Söndagar brukar i vanliga fall bestå av jobb, plugg, lite shopping samt kvalite tid med föräldrar och syskonen.

Hur har er söndag varit?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv; Tack så mycket! :) Glad jag blir! :) Finns ingen bild på dig, varför? :( Ha de bra!

2009-09-21 @ 16:19:11
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: Alicia svarar

Jag har än så länge valt att inte ha någon bild på mig själv.Detta eftersom det jag skriver på min blogg anser jag vara privat.Med det menar jag att jag inte vill att alla som läser denna blogg ska veta så mycket om mig.

2009-09-21 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0