Något kul att tänka tillbaka på

När man tänker på prinsen, dyker han upp från ingenstans. Det var en helt vanlig dag idag. Jag vaknade, åt frukost, storstätade (görs varje lördag), lekte med små kusiner. Jag hade under dagens lopp gått runt och konstant tänkt på en viss kille. Till slut vid 5-tiden tänkte gå förbi hans jobb. Så jag satte mig på bussen och åkte iväg. När bussen stannade i centralen, fick jag syn på honom. Jag hade tänkt på honom så mycket att jag trodde att jag såg i syner. Men jag hade fel. Det jag såg var verklighet och där var han. Dessutom snyggare än någonsin.
Svävade på rosa moln ett tag, innan jag var tvungen att kliva av från bussen. Jag gick en runda på stan och sedan förbi hans jobb. Det värsta var nog att jag inte kollade in för att se om han var där eller inte.Anyway, hoppade därefter på bussen. Gissa om han inte gick förbi igen????
Hhahah, snacka om tur. Satt i alla fall och log för mig själv under resan tillbaka.

Cao! Cao!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0