If I miss my bestfriend after not seeing her for about 24 hours, how will it be when I find *the one*??

Min bästa kompis är den bästa kompisen man kan ha. Jag älskar henne med hela mitt hjärta och lite till. Vi har känt varandra i sju år och under de här sju åren har hon stöttat och stått vid min sida i alla väder. Jag har i många år försökt komma på vad det är som gör att jag o hon kommer så bra överens.

1. Vi gillar inte samma typ av killar.
2. Hon äter inte kött. Jag älskar kött.
3. Hon dansar inte. Jag älskar att dansa.
4. Hon hatar att festa och hatar allt som har med födelsedagar att göra. Jag älskar att festa och älskar allt som har med födelsedagar att göra.
5. Vi båda gillar att shoppa, men önskar att någon kunde göra det åt oss.
6. Vi gillar inte att vara ifrån varandra under särskild lång tid (som max har vi lyckats med 40 dagar).
7. Hon hatar skolan. Jag tycker väl att den e helt okey.
8. Hon hatar idrott. Jag älskar idrott.

Är det kanske för att vi är så olika men ändå så lika??? Yeah, who knows? Det viktiga är att vi kommer överens fruktansvärt bra och att vi tycker om varandra sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0