Sjuk, men taggad som fan!

Jul och nyår passerade i raketfart och jag har lämnat all chocklad och goda rätter bakom mig nu. Det har trots mitt stressiga schema varit underbara och kärleksfulla dagar. Det är nu exakt 9 dagar kvar innan skolan sätter igång på nytt. Jag är taggad som fan. Det är ett halvår kvar innan jag tar studenten och kliver in i "Vuxenvärlden". Jag har många drömmar som jag vill uppfylla. Jag vill bli framgångsrik, starta mitt egna företag och uppfylla allt jag någonsin önskat.

Just nu jobbar jag som kassörska i mitt pappas företag (livsmedelsbutik). Jag finner det vara världens tråkigaste jobb och jag hatar det verkligen. Men jag vet att min far uppskattar min hjälp väldigt mycket,därav den ganska höga lönen. Jag hoppas att dessa sex månader blir mina sista som kassörska på helgerna och istället som en framgångsrik kvinna på ett annat företag.

All lycka till mig och alla er därute! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0