Jag har tagit studenten!!

Sara till landslaget shalallala! Sara till landslaget shaalalalallala! Igår tog jag studenten. Igår går inte att beskriva med ord. Det var en fantastisk dag. En dag jag sent kommer att glömma. Idag tar min bästa vän studenten och jag önskar att jag kunde ta studenten igen. Bara för att få uppleva allt ännu en gång. 

Igår skedde dock en olycka som jag önskar inte hade skett. Fyra- fem personer föll från sitt flak. Chauffören fick motorstopp och folk ramlade av. En kille blev allvarligt skadad och kördes till akuten. Alla cirka 40 pers fick hoppa av från flaket och de skadade kördes till sjukhuset. Som tur var så kunde folk hoppa in i vårt flak, de andra hoppade på ett annat flak och vissa åkte körde runt med bil. 

Till min vän som blev allvarligt skadad igår:
Jag vet att du mår bättre nu. Jag hoppas att du blir bra så fort som möjligt. Det som hände borde inte ha hänt, men det hände. Du förtjänade en dag med glädje och lycka. Men se till att du blir bra nu, så att vi kan fira dig hårt.<3 <3 <3

Ps. Snälla, alla som tar studenten idag!!! Var försiktiga!!!


Kommentarer
Postat av: Asal

GRattis Grattis till studenten, vad härligt att du fick en underbar dag!

Jag önskar också att jag fick ta om den, hahaha :)

2010-06-04 @ 14:09:46
URL: http://asalt.blogg.se/
Postat av: Monira

Grattis till studenten!! :D btw, histo tentan är nästa tis/ons. :)

2010-06-15 @ 16:22:52
URL: http://monnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0