Min dag

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest legat hemma och mått dåligt (mens). Skippade skolan idag. Hoppas att jag mår bättre imorn, så att jag kan vara med på mina älskade lektioner. Jag har letat efter en fin säng länge nu, men har ännu inte hittat någon:( Jag som verkligen vill göra om mitt rum.

Inte för länge sedan satt jag och tänkte och undrade hur det skulle vara om jag vore rik. Nu är det inte så att jag e fattig, men min familj är den dära svensson familjen med volvo och radhus.

Det skulle vara skönt och inte behöva tänka:
Är det värt? Har jag råd? Ska jag köpa den? Eller ska jag använda pengarna till något annat? 
Men sådant är livet. Man får kämpa för att nå framgång/rikedom, om man inte hade turen och föddes med silversked i munnen.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Om du ska göra om ditt rum har jag ett tips: Det är enklare om man väljer en mer neutral tapet eller färg på väggen, är det sedan lättare att bara byta ut textilier eller andra saker än att börja måla om eller sätta upp nya tapeter :)

2010-03-19 @ 09:06:39
URL: http://karolinaskoja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0