Redovisningar är inte längre läskiga

Jag har alltid avskytt redovisningar. Men med åren och alla redovisningar jag har varit tvungen att göra, då de ingår i vissa kurser är jag inte rädd längre. I mina unga dagar var redovisningar det värsta jag visste. Jag kunde komma med alla möjliga ursäkter för att slippa. Dagen innan en redovisning hade jag väldigt svårt att sova, just för att jag hela tiden tänkte på redovisningen. Jag brukade må dåligt och vara nervös. Men idag, mina vänner tycker jag att redovisningar är helt ok. Jag tycker fortfarande inte att redovisningar är roliga, men jag vågar genomföra dem. Jag vågar stå framför en publik och prata om ett viss ämne, utan stirra mig blind på mitt manus. Jag tittar upp, lér och har kontakt med publiken.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0