Så långt ifrån min planering!

Jag klev upp vid tio tiden, satt och läste bloggar och försökte fördriva tiden. Tyckte att det var för tidigt för att börja plugga. Senare, vid tolv tiden åt jag frukost och hade planerat att plugga kl. 1. Då kom mina kusiner hem till mig och vi valde att spela "snabb&smart". Skit kul! Vid 3 tiden började jag kolla på tv och sade till mig själv: måste plugga, måste plugga, måste plugga, fler gånger än ni kan ana. Sådär höll jag på i flera timmar, utan resultat. Kl 5 åt jag och därefter skulle jag börja plugga igen.Men jag bänkade mig framför tv:n och där satt jag kvar till åtta, innan jag drog ut. Två timmar senare sitter jag här och har verkligen inte gjort ett skit idag. Det är konstigt, detta har aldrig hänt mig tidigare. Jag hade planerat att plugga, men lyckades inte ens öppna boken. Snacka om att man är trött på skiten. Aja, får jobba på som fasiken imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0