Studenten

På torsdag tar jag studenten. Hela jag vill ta studenten. Men jag fattar verkligen att jag ska ta studenten. Det är sjukt att tre år har gått så fort. Inte bara de här tre åren, utan även de tre åren jag spenderade på högstadiet. Jag har alltid sagt och kommer alltid att säga att högstadiet var den bästa tiden i mitt liv. Jag träffade min första kärlek där. Jag fick min första kyss under den tiden. Jag började förstå mig på kärlek och vad ordet älska betyder.

Jag minns första dagen i gymnasiet. Det var så pirrigt och nervöst. Jag minns mycket väl hur svårt det var för mig att somna den natten. Jag hoppades att det skulle finnas snygga killar i min skola, att jag skulle trivas och ha kul där. Tre år senare har jag fortfarande inte funnit någon kille som faller mig i smaken (inte i skolan i alla fall). Men jag trivs väldigt bra och jag ha haft väldigt kul. Jag ångrar inte mitt val av skolan eller linje. Jag är stolt över vad jag har åstadkommit under gymnasietiden.

Men nu gäller det att satsa på sina drömmar. Min dröm är att starta företag, flera företag. Riktigt stora företag, där jag styr och ställer.Jag avskyr när folk ska bestämma över mig. Jag vill inte ha någon boss, utan jag vill vara bossen. Förhoppningsvis kan jag om tio år, luta mig tillbaka och lé åt min framgång. Men just nu är det bara att köra hårt!

Hard work pays off! //
Love Sara Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0